Máte problémy s připojením ovladače PS4 Remote Play k vašemu iPadu? Váš iPad nemusí být kompatibilní s tímto ovladačem, pokud máte starší model. Je také možné, že ovladač nebyl správně nastaven.



Největším problémem by mohlo být vaše připojení k internetu. V dnešním článku si ukážeme, jak tyto problémy vyřešit.

Zkontrolujte, zda je zařízení kompatibilní

Nejprve se ujistěte, že máte kompatibilní iPad. Musíte používat buď iPad 6. generace, iPad 2. generace, nebo iPad Air 3. generace. Pokud máte starší model, budete si muset zakoupit nový, který bude ovladač podporovat. Pokud si nejste jisti, jaký model iPadu máte, můžete to zkontrolovat.

  • Otevřete aplikaci Nastavení.
  • Klepněte na Informace a poté vyhledejte Model.
  • Uvidíte krátký kód začínající písmenem A.
  • Pokud máte původní iPad, musí být označený kódem A1893 nebo A1954. Pokud máte iPad Pro, musí být označený kódem: A1876, A2014, A1895, A1983, A1980, A2013, A1934, A1979. Pokud máte iPad Air, musí být označený kódem A2152, A2123, A2153, A2154.

Zkontrolujte rychlost internetu

Pokud je váš iPad kompatibilní, znovu zkontrolujte, zda jste aktualizovali na iOS 12.1 nebo novější. Poté se ujistěte, že jste Remote Play nastavili správně.

  • Ujistěte se, že je váš iPad připojen k internetu – ne k 3G, protože to nebude fungovat.
  • Váš iPad i PlayStation 4 musí být připojen ke stejné Wi-Fi.
  • Spusťte PlayStation 4.
  • Otevřete Nastavení.
  • Klepněte na Síť.
  • Nyní spusťte test rychlosti internetu. Abyste mohli používat ovladač, musí být rychlost alespoň 5 Mb/s a výše 15 MB nebo více je ideální pro udržení plynulého spojení. V opačném případě bude spojení zamrzat, padat, nebo se ovladač nepřipojí vůbec.