Oliver Schusser, který nyní vede Apple Music, nedávno poskytl rozhovor magazínu Billboard a promluvil o tom, jak Apple Music funguje a jaké má s Apple Music plány do budoucnosti.



Schusser, který je u společnosti Apple již 15 let, byl povýšen na vedoucího globálních operací pro Apple Music v dubnu 2018. Rachel Newman, šéfredaktorka Apple Music a jedna z jeho zaměstnanců o něm říká: „Ví víc o lidech v týmu, než o sobě. Zná narozeniny lidí. Je lidský, ale zároveň je dobrým vedoucím a má strategické a obchodní myšlení. To ho dělá jedinečným.“ Když převzal Apple Music, vytvořil nové redakční, umělecké vztahy, aby lépe využil dlouholetých uměleckých vztahů.

Zaměřil se také na častější uvádění aktualizací Apple Music, zavedl žebříček top 100 a nové personalizované seznamy skladeb v průběhu loňského roku, a navázal partnerství s American Airlines, Verizon a Amazon za účelem získání dalších předplatitelů. „Opravdu věříme, že máme odpovědnost vůči našim odběratelům a našim zákazníkům, aby lidé sami doporučovali, jak by měl seznam skladeb vypadat a kdo budou budoucí hvězdy.“ Schusser říká, že je optimistický ohledně budoucnosti a že Apple je spokojený s tím, jaká je služba dnes, čtyři roky po jejím spuštění.