Společnost Apple včera vydala nový software 13.2 pro HomePod s dlouho očekávanými funkcemi, jako jsou Handoff a detekce hlasu pro různé členy rodiny, ale bohužel, někteří uživatelé mají problémy s aktualizací.



Podle několika lidí aktualizace 13.2 způsobila zaseknutí HomePodu, což ho činí nepoužitelným. Z fóra MacRumors: „Mám dva HomePody se stejným problémem, po aktualizaci přestaly reagovat. Resetuji oba HomePody v naději, že to problém vyřeší, ale nyní se v tomto režimu zasekl. Než se obrátím na podporu společnosti Apple, počkám chvíli, než zjistím, zda mají ostatní podobné problémy.“ Někteří lidé měli problémy ihned po instalaci nového softwaru, zatímco jiní měli problémy po resetování zařízení po aktualizaci. Někteří uživatelé také hlásili, že k problému došlo při instalaci softwaru 13.2 před aktualizací na iOS 13.2. Apple v reakci na tyto problémy stáhl aktualizaci 13.2 pro HomePod a v dokumentu podpory doporučuje, aby se ti, kteří již aktualizovali HomePod, vyhnuli jeho resetování ‌nebo odebrání z aplikace Domácnost. Ti, kteří resetují HomePod budou muset kontaktovat podporu Apple pro pomoc.