Apple koupil aplikaci Shazam za 400 milionů dolarů na konci roku 2017. Tato koupě vedla ke zvýšení zisku a uživatelské základny populární služby pro identifikaci skladeb. Shazam se tedy stává stále populárnější.



Jak uvádí Billboard, výroční zpráva a finanční výkazy předložené britskému Společenskému domu ukazují, že aktivní uživatelská základna Shazamu vzrostla ze 400 milionů v roce 2018 na 478 milionů. „Zisk společnosti Shazam v roce 2018 činil 34,5 milionu dolarů.“ Počínaje watchOS 6 je Shazam k dispozici také na Apple Watch. Přestože tržby společnosti Shazam klesly z 44,8 milionu dolarů v roce 2017 na 34,5 milionu dolarů, je to proto, že Apple loni v září odstranil všechny reklamy z aplikace. Také průměrný počet  zaměstnanců společnosti Shazam se snížil z 225 v roce 2017 na 216 v roce 2018.