Pokud jste aktualizovali na macOS Catalina, možná jste narazili na chybu s neustále vracejícím se oznámením, že je třeba přijmout smluvní podmínky iCloud. V dnešním článku se podíváme na dvě možnosti, jak problém vyřešit.
Apple uvedl, že problém byl způsoben používáním dvou účtů iCloud/Apple ID.
Jak opravit chybu týkající se potvrzení smluvních podmínek iCloud
Možnost 1:
- Pokud jste tak ještě neučinili, nainstalujte doplňkovou aktualizaci macOS Catalina 10.15.
- Přejděte na položku Předvolby systému > Aktualizace softwaru.
- Po aktualizaci zkuste znovu souhlasit s podmínkami a mělo by to být v pořádku.
Možnost 2:
- Přejděte na Předvolby systému.
- Klikněte na Apple ID v pravém horním rohu.
- Zvolte Přehled v horní části levého postranního panelu.
- V levém dolním rohu klikněte na Odhlásit se.
- Přihlaste se zpět.
Nezapomeňte, že se budete muset přihlásit zpět pomocí svého Apple ID a znovu načíst platební karty Apple, pokud zvolíte tuto možnost.