Pokud jste aktualizovali na macOS Catalina, možná jste narazili na chybu s neustále vracejícím se oznámením, že je třeba přijmout smluvní podmínky iCloud. V dnešním článku se podíváme na dvě možnosti, jak problém vyřešit.



Apple uvedl, že problém byl způsoben používáním dvou účtů iCloud/Apple ID.

Jak opravit chybu týkající se potvrzení smluvních podmínek iCloud

Možnost 1:

  • Pokud jste tak ještě neučinili, nainstalujte doplňkovou aktualizaci macOS Catalina 10.15.
  • Přejděte na položku Předvolby systému > Aktualizace softwaru.
  • Po aktualizaci zkuste znovu souhlasit s podmínkami a mělo by to být v pořádku.

Možnost 2: 

  • Přejděte na Předvolby systému.
  • Klikněte na Apple ID v pravém horním rohu.
  • Zvolte Přehled v horní části levého postranního panelu.
  • V levém dolním rohu klikněte na Odhlásit se.
  • Přihlaste se zpět.

Nezapomeňte, že se budete muset přihlásit zpět pomocí svého Apple ID a znovu načíst platební karty Apple, pokud zvolíte tuto možnost.