Nová zpráva od společnosti Canalys týkající se prodeje inteligentních reproduktorů pro příští rok předpokládá, že bude prodáno 163 milionů reproduktorů, což představuje růst o 21 procent.



Očekává se, že pevninská Čína bude v příštím roce hlavním trhem pro inteligentní reproduktory s růstem o 16 procent. A také, že zbytek trhu poroste jen o tři procenta. Přesto se předpokládá, že rok 2021 bude pro inteligentní reproduktory mnohem silnějším rokem díky zvýšené poptávce, novým produktům a dostupnosti. Apple má stále co dělat, aby přilákal nové uživatele, zejména proto, že ‌HomePod mini‌ stojí oproti jiným zařízením, která jsou větší a mají asistenty vnímané jako chytřejší, mnohem více. ‌HomePod mini‌ by mohl uspět, pokud by se kvalita zvuku i přes jeho menší velikost ukázala být lepší a kdyby funkce Intercom fungovala bez problémů, jak to nakonec bude, uvidíme časem.