Dnes je to měsíc od vydání balíčku Apple One, který umožňuje zákazníkům předplatit si více služeb Apple najednou, a zdá se, že s tím, jak končí bezplatná zkušební doba, se vyskytly určité problémy spojené s fakturací.



Baliček Apple One obsahuje 30denní bezplatnou zkušební verzi pro všechny služby, které si zákazníci dosud samostatně nepředplatili. Tato zkušební doba dnes končí těm, kteří se k Apple One přihlásili první den dostupnosti. Po skončení zkušebního období však někteří zákazníci vidí, že jim byli účtovány služby, které měly být zahrnuty do Apple One, samostatně. Celkově se zjevně vyskytují nějak problémy, když se Apple One převádí ze zkušebního na standardní předplatné, takže doufejme, že Apple bude brzy schopen vyřešit problémy.

https://twitter.com/ChrisBarnesTech/status/1333440394756055040?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1333440394756055040%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.macrumors.com%2F2020%2F11%2F30%2Fapple-one-trial-billing-issues%2F

K dispozici jsou dva různé balíčky služeb, ze kterých si můžete vybrat:

  • Individuální tarif (285 Kč za měsíc) – obsahuje ‌Apple Music‌, ‌Apple TV‌+, ‌Apple Arcade‌ a 50 GB úložiště iCloud.
  • Rodinný tarif (389 Kč za měsíc) – obsahuje ‌Apple Music‌, ‌Apple TV‌+, ‌Apple Arcade‌ a 200 GB ‌iCloud‌ úložiště, služby lze sdílet až s šesti členy rodiny.

Jak se přihlásit k odběru Apple One na iPhonu a iPadu