Díky štítkům o ochraně osobních údajů aplikací, které jsou nyní k dispozici pro mnoho špičkových aplikací v App Store, se iCloud na začátku tohoto měsíce podíval na ty invazivní aplikace, které shromažďují nejvíce dat od uživatelů.
Pro mnohé nebude žádným překvapením, že Instagram a Facebook sdílejí nejvíce dat s inzerenty třetích stran, shromažďují informace o nákupech, poloze, kontaktních údajích, uživatelském obsahu, historii vyhledávání, historii procházení atd. Pokaždé, když hledáte video na YouTube, je 42% vašich osobních údajů odesláno jinam. Tato data dále informují o typech reklam, které uvidíte před a během videí. S více než 1 miliardou aktivních uživatelů měsíčně je znepokojující, že Instagram je centrem pro sdílení tak velkého množství dat nevědomých uživatelů. Počínaje spuštěním iOS 14.5 začne Apple vyžadovat, aby aplikace, které přistupují k identifikátoru reklamy uživatele pro sledování mezi aplikacemi a webem, získaly před jeho použitím výslovné povolení.