Minulý měsíc Twitter ohlásil „Super Follow“, nový obchodní model, který tvůrcům umožní účtovat uživatelům exkluzivní obsah. Nákupní systém Apple v aplikacích, který dává technologickému gigantovi 30% provizi za nákupy provedené v rámci aplikací, se stal centrem nedávných kontroverzí. Společnosti jako Epic Games tvrdí, že provize je neférová a že 30% je příliš vysoká.
V rozhovoru pro The Verge nabídla Kayvon Beykpour, vedoucí spotřebitelského produktu Twitteru, jiný tón vůči velmi spornému systému nákupu aplikací v Apple. Způsob, jakým bych o tom přemýšlel v kontextu Super Follows, kde budujeme tuto vrstvu, která předtím neexistovala i když těch 10 $ klesne na 7 $ kvůli 30 procentnímu poplatku, je to stále o 7 $ víc než ty byl schopen dělat na Twitteru než dříve. Twitter nenabídl časový rámec pro zahájení „Super Follow“, ale slibuje sdílení dalších informací v následujících měsících.