Jarní keynote s názvem „Spring Loaded“ je naplánována na úterý 20. dubna. A jak se blíží tato událost, společnost propaguje svoji prezentaci na sociálních sítích. Tentokrát společnost Apple zveřejnila krátkou reklamu na TikToku.



Jak uvedl The Apple Post, reklama se začala na TikToku zobrazovat v pátek. V 10sekundovém videu Apple používá animovanou verzi loga s pozvánkou na událost a žádá lidi, aby se připojili k živé prezentaci 20. dubna. Zajímavé je, že reklama místo přesměrování uživatelů na oficiální web Apple propaguje živé vysílání události na YouTube. Ačkoli Apple nikdy nebyl příliš aktivní na sociálních sítích jako jiné společnosti, společnost nyní odvádí dobrou práci, když investuje do kampaní na sociálních sítí – které by se pravděpodobně měly dostat k mladším uživatelům. Společnost Apple vytvořila svůj oficiální účet TikTok téměř před rokem, ale účet poprvé použila až v listopadu 2020 s novou reklamou iPhone 12 mini.