iOS 15.2 přidává do aplikace Nastavení novou sekci „Díly a servisní historie“, která uživatelům umožní zobrazit servisní historii jejich iPhonů a potvrdit, že komponenty používané k opravám jsou originální.



Jak je uvedeno v novém dokumentu podpory, uživatelé, kteří mají nainstalovaný iOS 15.2 nebo novější, mohou přejít do Nastavení > Obecné > Informace a zobrazit servisní historii. Část Díly a servisní historie bude k dispozici pouze v případě, že byly na vašem ‌iPhonu‌ provedeny opravy.

Apple poskytne různé informace o součástech v závislosti na modelu ‌iPhonu‌:

  • U ‌modelů iPhone‌ XR, iPhone XS, iPhone XS Max a novějších, včetně iPhone SE (2. generace), můžete zjistit, zda byla vyměněna baterie.
  • U modelů iPhone 11, iPhone 12 a iPhone 13 můžete vidět, zda byla vyměněna baterie nebo displej.
  • U modelů ‌iPhone 12‌ a ‌iPhone 13‌ můžete vidět, zda byla vyměněna baterie, displej nebo fotoaparát.

Pokud byla oprava provedena pomocí originálních dílů a nástrojů Apple, opravy v této části budou mít vedle opraveného komponentu označení „Originální díl Apple“. Označení „Neznámý díl“ se zobrazí, pokud je instalace neúplná, díl byl nahrazen neoriginálním komponentem, díl již byl použit nebo nainstalován v jiném ‌iPhonu‌ nebo pokud díl nefunguje podle očekávání. V předchozích verzích iOS mohou zákazníci vidět pouze to, zda je náhradní díl identifikován jako neznámý.