Plánujete prodat nebo vyměnit nějaké příslušenství HomeKit? Pokud ano, budete jej muset nejprve odebrat z aplikace Domácnost, abyste se ujistili, že již není spárováno s vaší sítí.



Většinu příslušenství HomeKit lze propojit pouze s jedním uživatelským účtem, takže pokud plánujete prodat jedno nebo více příslušenství, budete je muset z aplikace Domácnost odebrat.

Jak odebrat příslušenství HomeKit z aplikace Domácnost na iPhonu a iPadu

  • Otevřete aplikaci Domácnost.
  • Nejprve musíte najít své příslušenství. Veškeré příslušenství najdete v aplikaci v sekci Domů nebo Místnosti. Jednoduše dlouhým stisknutím příslušenství zobrazíte jeho ovládací prvky a získáte přístup k dalším možnostem.
  • Nyní přejděte dolů do spodní části nabídky a klepnutím na Odebrat příslušenství odeberte zařízení z aplikace Domácnost.
  • Až budete vyzváni k potvrzení akce, klepněte znovu na Odstranit.