Pokud nastavujete nový iPhone nebo jste nedávno vyměnili či resetovali svůj iPhone, můžete narazit na problém s aktivací iMessage/FaceTime. V dnešním článku si ukážeme, jak jej vyřešit.



Kromě zprávy „Čekání na aktivaci“ se může také zobrazit upozornění, jako je „Aktivace se nezdařila“, „Došlo k chybě během aktivace“ nebo „Nelze se přihlásit, zkontrolujte prosím připojení k síti“.

Jak opravit problém s aktivací iMessage/FaceTime na iPhonu

  • Pro aktivaci iMessage/FaceTime budete potřebovat připojení k internetu, takže se ujistěte, že máte funkční Wi-Fi připojení.
  • Zkontrolujte, zda je vaše časové pásmo správné Nastavení > Obecné > Datum a čas (nejjednodušší způsob je použití Nastavit automaticky).

Pokud se iMessage/FaceTime stále neaktivuje, vyzkoušejte tyto kroky:

  • Vypněte iMessage i FaceTime. Pro iMessage přejděte do Nastavení > Zprávy a klepněte na přepínač napravo od iMessage. Udělejte totéž pro FaceTime, který se nachází hned pod Zprávy v Nastavení.
  • Restartujte zařízení.
  • Znovu zapněte iMessage a FaceTime.