Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Facebook bude obsahovat novou sekci „Centrum ochrany osobních údajů“. „Tato nová oblast nabídne uživatelům nové místo, kde se mohou dozvědět více o našem přístupu k ochraně osobních údajů napříč našimi aplikacemi a technologiemi.“



„Dále poskytne užitečné informace o pěti běžných tématech ochrany soukromí,“ oznámila dnes společnost Meta v tiskové zprávě. Nové Centrum ochrany osobních údajů, které bude zpočátku dostupné pro malou skupinu uživatelů Facebooku ve Spojených státech na webovém rozhraní, nabídne při spuštění pět sekcí. První část, Zabezpečení, nabídne snadný přístup k běžným nástrojům, jako jsou základní nastavení zabezpečení a dvoufaktorové ověřování. Sdílení poskytne rychlý přístup k nastavení, kdo může označit uživatele v příspěvku, viditelnosti příspěvku a další. Shromažďování a používání umožní uživatelům rychlý pohled na typ dat, která o nich Meta shromažďuje, a na způsob jejich použití. Poslední část poskytne nastavení týkající se předvoleb reklam uživatele. Meta uvádí, že Centrum ochrany osobních údajů se bude průběžně vyvíjet a rozšiřovat.