Po vydání filmu „Greyhound“ zaznamenal Apple velký skok v počtu předplatitelů Apple TV+, ale většina z těchto předplatitelů nezůstala, podle údajů sestavených službou Antenna a sdílených The Wall Street Journal.



Do služby ‌Apple TV+‌ se přihlásilo 60 000 nových předplatitelů, když byl film Greyhound vydán, přičemž toto číslo nezapočítává ty, kteří se zaregistrovali k bezplatné zkušební verzi po nákupu zařízení Apple. Méně než 50 procent těchto nových uživatelů zůstalo předplatiteli šest měsíců po uvedení filmu „Greyhound“, přičemž 30 procent předplatitelů, kteří se přihlásili, během prvních dvou měsíců odešlo. Apple není sám, kdo má potíže udržet si předplatitele, kteří se zaregistrují speciálně po uvedení nového významného televizního seriálu nebo filmu. Podobné trendy byly pozorovány při vydání filmu „Hamilton“ ve službě Disney+ a premiéry filmu „Wonder Woman 1984“ na HBO Max.