Zhruba rok po vydání iPhone 12 a iPhone 12 Pro spustil Apple servisní program pro zařízení, u kterých selhávají reproduktory. Pokud jste si všimli problémů se zvukem, zde je návod, jak zkontrolovat, zda vaše zařízení je způsobilé pro tento program opravy.



Apple říká, že program opravy se týká iPhone 12 a iPhone 12 Pro, které byly původně vyrobeny mezi říjnem 2020 a dubnem 2021 (ale mohly být prodány po těchto datech). Společnost poznamenává, že selhání reproduktoru by se mělo týkat malého procenta uživatelů, ale když Apple prodal více než 100 milionů zařízení iPhone 12, i malé procento by mohlo znamenat stovky tisíc zařízení.

Jak zkontrolovat, zda je váš iPhone 12 nebo iPhone 12 pro způsobilý pro program opravy

  • Tento servisní program je určen pouze pro iPhone 12 a 12 Pro (ne iPhone 12 mini nebo Pro Max)
  • Váš iPhone 12 může být způsobilý, pokud při telefonování nebo přijímání hovorů nefunguje zvuk
  • Apple pro tento program nenabízí kontrolu sériového čísla, takže se budete muset obrátit na podporu Apple a ověřit, zda se na váš iPhone vztahuje program opravy.

Apple poznamenává, že tento program neprodlužuje běžnou záruku, ale vztahuje se na poruchu dva roky po prvním prodeji zařízení. Pokud má váš iPhone nějaké poškození, které zhoršuje schopnost dokončit opravu, jako je prasklá obrazovka, bude nutné tento problém vyřešit před servisem.