Dnes brzy ráno společnost 9to5Mac oznámila, že výdaje technologických společností na lobbing letos dosáhly 35 milionů dolarů, protože společnosti bojují proti antimonopolním opatřením.



Nyní společnost zjistila, že jen Apple utratil v první polovině roku 2021 4,6 milionu dolarů. Nejen to, ale Tim Cook se stal jedním z politicky nejaktivnějších technologických generálních ředitelů v zemi. Podle Bloomberg Apple nikdy neutrácel za lobbing tolik, jako právě teď: „V prvním pololetí letošního roku společnost utratila rekordních 4,6 milionu dolarů, což je o 1,5 milionu dolarů více než v prvním pololetí před rokem. Ačkoli Apple ve středu prozradil, že jeho výdaje na lobbování ve druhém čtvrtletí klesly na 1,9 milionu dolarů, 2,7 milionu dolarů, které utratil v prvním čtvrtletí, bylo asi o 85 % vyšší než ve stejném období loňského roku.“