Nová analýza zjistila, že z velkých technologických společností Apple shromažďuje od svých uživatelů nejmenší množství soukromých  dat, přičemž Google, Twitter, Amazon a Facebook shromažďují od svých uživatelů mnohem více dat než Apple.



Studie měřila, kolik dat každá společnost shromažďuje od svých uživatelů. Studie zjistila, že Google je na prvním místě a shromáždil celkem 39 datových bodů od každého ze svých uživatelů. Twitter a Amazon shromáždili celkem 24 a 23 datových bodů pro každého uživatele. Pro některé je možná překvapivé, že Facebook, o kterém je známo, že sbírá data svých uživatelů, shromažďuje pouze 14 datových bodů od každého uživatele. Apple je na konci seznamu a podle studie shromažďuje pouze 12 datových bodů od každého uživatele. Apple, na rozdíl od Googlu, mnohem více spoléhá na strojové učení a algoritmy na zařízení, které diktují funkce přizpůsobení, jako jsou personalizovaná doporučení hudby pro Apple Music a vybrané fotografie ve Fotkách.