Apple říká, že někteří majitelé nových iPhonů mohou po nastavení telefonu zaznamenat problémy s iMessage a FaceTime. Tento článek popisuje některé potenciální problémy, se kterými se můžete setkat a jak je vyřešit.
Podle společnosti Apple mohou někteří lidé s novými iPhony čelit problémům s aktivací iMessage a FaceTime po nastavení svého telefonu. Mezi některé z problémů patří:
- Nemožnost přijímat iMessages nebo volání FaceTime.
- Při odesílání zprávy do jiného zařízení Apple se místo modré bubliny zobrazuje zelená bublina.
- Konverzace se zobrazují ve dvou samostatných vláknech namísto jednoho.
- Příjemci vidí vaše zprávy přicházející z nesprávného účtu, například z vaší e-mailové adresy, pokud jste vybrali své telefonní číslo.
Apple říká, že nejjednodušším způsobem, jak tyto problémy vyřešit, je aktualizovat váš iPhone na iOS 16.0.1. Aktualizace je nyní dostupná pro všechny modely řady iPhone 14. Chcete-li aktualizovat své zařízení, postupujte takto. Pokud se na vašem zařízení zobrazí oznámení, že je k dispozici aktualizace, klepněte na Instalovat nyní. Můžete také postupovat podle těchto kroků:
- Zapojte zařízení do zásuvky pomocí kabelu Lightning a ujistěte se, že jste připojeni k síti Wi-Fi.
- Spusťte aplikaci Nastavení.
- Klepněte na Obecné a poté na Aktualizace softwaru.
- Klepněte na Stáhnout a nainstalovat.
- Pokud k tomu budete vyzváni, zadejte svůj přístupový kód.
Pokud máte po aktualizaci stále problémy:
Pokud po aktualizaci na iOS 16.0.1 stále máte problémy, zde je několik dalších kroků, které můžete zkusit a které mohou věci vyřešit.
- V aplikaci Nastavení klepněte na Mobilní data. Ujistěte se, že je vaše telefonní linka zapnutá. Pokud používáte více SIM karet, ujistěte se, že je vybráno a zapnuto telefonní číslo, které chcete použít.
- Přejděte do Nastavení -> Zprávy a potom klepněte na Odeslání a příjem.
- Klepněte na telefonní číslo, které chcete používat.
- Vraťte se zpět do hlavní nabídky Nastavení a klepněte na FaceTime.
- Klepněte na telefonní číslo, které chcete používat s FaceTime.