Máte problémy s jedním nebo oběma sluchátky AirPods Pro první generace? Mohou být vyměněny v rámci bezplatného servisního programu společnosti Apple. Přečtěte si, jak zkontrolovat, zdá máte na výměnu nárok.



Pokud zaznamenáte problémy s aktivním potlačením hluku, praskáním a dalším, může se na vaše AirPods Pro vztahovat servisní program Apple. Mějte na paměti, že nabíjecí pouzdro není součástí servisního programu, pouze sluchátka.

Jak zkontrolovat, zda máte nárok na výměnu AirPods Pro:

Neexistuje žádná kontrola sériového čísla, takže pokud se u AirPods Pro 1. generace setkáte s některým z následujících problémů:

  • Praskání nebo statické zvuky, které se zesilují v hlučném prostředí, při cvičení nebo při telefonování
  • Aktivní potlačení hluku nefunguje podle očekávání, jako je ztráta basů nebo zesílení zvuků na pozadí, jako je hluk ulice nebo letadla

Poté:

  • Zavolejte nebo kontaktujte podporu Apple
  • Spojte se s autorizovaným poskytovatelem služeb Apple

Apple zdůrazňuje, že AirPods Pro budou před jakoukoli službou zkontrolovány, aby se ověřilo, že jsou způsobilé pro tento program. AirPods Pro (levý, pravý nebo oba) s potvrzeným problémem budou vyměněny. Pouzdro AirPods Pro není ovlivněno a nebude vyměněno. Apple také říká, že zařízení způsobilá pro program byla vyrobena před říjnem 2020. Mějte na paměti, že vadné modely mohly být prodány po tomto datu. Program je k dispozici zákazníkům po celém světě, ale neprodlužuje záruku.