AirPods Pro 2 byly vydány již v září a od té doby jsou recenzenty a spotřebiteli všeobecně chváleny. Vzhledem k tomu, že prodejci třetích stran již nabízejí slevy, jsou AirPods Pro 2 jedny z nejprodávanějších dárků předvánoční sezóny.



Pokud je nemáte na seznamu přání, zde je důvod, proč byste o nich měli uvažovat. Původní AirPods Pro byly vydány již v roce 2019 a byly neuvěřitelně populární. Ve srovnání se standardními AirPods nabízely pohodlnější a všestrannější design, vylepšenou kvalitu zvuku, aktivní potlačení hluku, režim průhlednosti a další. AirPods Pro 2 obsahují všechny tyto funkce s řadou vylepšení a několika dalšími funkcemi. Obsahují také nejnovější čip H2. To přináší některé nové funkce, ale jednou z nejlepších věcí je lepší výkon a spárování s ostatními zařízeními. Původní AirPods Pro se daly velmi rychle a snadno spárovat, ale občas se vyskytly nějaké problémy s připojením. U AirPods Pro 2 se tyto problémy nevyskytují.

Kromě vylepšení výkonu a spolehlivosti připojení má čip H2 v AirPods Pro 2 také spoustu dalších výhod:

  • Aktivní potlačení hluku nyní ruší až dvojnásobek hluku
  • Zlepšená kvalita zvuku
  • Adaptivní režim propustnosti snižuje hlasitý okolní hluk – jako je siréna projíždějícího vozidla, stavební nářadí nebo dokonce hlasité reproduktory na koncertě – pro pohodlnější každodenní poslech
  • 1,5 hodiny dalšího poslechu oproti první generaci, celkem až šest hodin s aktivním potlačením hluku
  • Ve spojení s nabíjecím pouzdrem získáte až 30 hodin celkové doby poslechu s aktivním potlačením hluku

Ovladače hlasitosti na stopce vám umožňují přejížděním nahoru nebo dolů upravovat hlasitost, takže k tomu nemusíte používat Siri nebo tlačítka hlasitosti na vašem iPhonu. Nové nabíjecí pouzdro obsahuje vestavěný reproduktor a hlubokou integraci s aplikací Najít díky ultraširokopásmovému čipu U1 uvnitř. To znamená, že je nyní mnohem snazší najít svá AirPods Pro, pokud je ztratíte. AirPods byly vždy neuvěřitelně oblíbeným vánočním dárkem. V roce 2018 ti, kteří dostali AirPods jako dárek, zveřejňovali videa na sociálních sítích, aby se pochlubili svými novými bezdrátovými sluchátky, což vedlo k tomu, že hashtag „AirPods for Christmas“ se na Štědrý den stal virálním.