Silný prodej AirPods Pro 2 hrál hlavní roli v tom, že Apple podstatně zvýšil svůj podíl na trhu TWS, podle nové zprávy. Apple během 3. čtvrtletí podstatně zvýšil svůj již tak silný náskok před ostatními, protože druhý Samsung zaznamenal pokles prodeje sluchátek Galaxy Buds o 25 %.
Společnost Canalys zahájila zprávu prohlášením, že trh TWS jako celek vzrostl o 6 %, přičemž naznačuje, že popularita chytrých reproduktorů klesá. Podle nejnovějších odhadů Canalys utrpěl globální trh s chytrými reproduktory ve 3. čtvrtletí 2022 druhý pokles v řadě, přičemž prodeje klesly o 4 % na 113,6 milionů kusů. TWS zůstal jedinou kategorií, která vykázala nárůst, s 6% růstem na 76,9 milionů jednotek ve čtvrtletí. Apple (včetně Beats) obhájil svou vedoucí pozici vydáním AirPods Pro druhé generace, což vedlo k 34% nárůstu prodeje a 31% podílu na trhu. Samsung (včetně dceřiných společností Harman) obsadil druhé místo, ale jeho prodeje klesly o 15 % navzdory vydání nových Galaxy Buds2 Pro.
Prodejce | Q3 2022 prodej (million) | Q3 2022 podíl na trhu |
Q3 2021 prodej (million) |
Q3 2021 podíl na trhu |
Roční růst |
Apple* | 23.8 | 30.9% | 17.8 | 24.6% | +34% |
Samsung* | 7.4 | 9.6% | 8.7 | 12.0% | -15% |
boAt | 4.1 | 5.4% | 2.8 | 3.8% | +50% |
Xiaomi | 3.4 | 4.4% | 4.9 | 6.8% | -31% |
Skullcandy | 2.6 | 3.3% | 2.7 | 3.7% | -4% |
Others | 35.6 | 46.4% | 35.3 | 49.1% | +1% |
Total | 76.9 | 100.0% | 72.2 | 100.0% | +6% |