Společnost Meta oznámila, že nyní poprvé umožňuje inzerentům na Instagramu umisťovat reklamy do výsledků vyhledávání. „Reklamy se zobrazí ve zdroji, který mohou lidé posouvat, když klepnou na příspěvek z výsledků vyhledávání,“ říká společnost.



Meta oznámila tuto změnu v blogovém příspěvku tento týden. Společnost říká, že začíná testovat reklamy ve výsledcích vyhledávání u určitých inzerentů. „Tuto možnost plánujeme spustit globálně v nadcházejících měsících,“ říká Meta. Reklamy ve výsledcích vyhledávání umožní inzerentům oslovit lidi aktivně hledající firmy, produkty a obsah. Reklamy se zobrazí ve zdroji obsahu, který se zobrazí, když něco hledáte a klepnete na příspěvek z těchto výsledků vyhledávání.

Společnost také testuje funkci, která upozorní uživatele na budoucí události nebo vydání produktů, které by je mohly zajímat. Uživatelé se mohou přihlásit k odběru připomenutí a dostávat oznámení z Instagramu jeden den před, 15 minut před a v době události. Meta říká, že cílem reklam ve výsledcích vyhledávání a připomenutí je pomoci uživatelům Instagramu objevit nové značky, produkty nebo nadcházející události.