Vzhledem k tomu, že služby společnosti Apple jsou pro společnost i zákazníky stále důležitější, CIRP přichází s novou zprávou, která se zabývá srovnáním používání Apple Music a Apple TV+ v různých věkových skupinách.
Jednou ze zajímavostí je, že Apple Music nejvíce využívají mladí uživatelé, zatímco ti nejstarší se více zajímají o Apple TV+. Apple oznámil ve druhém čtvrtletí 2023 zisk ze služeb 20,91 miliardy dolarů. Apple neuvádí zisk z konkrétních služeb, ale CIRP věří, že Apple Music a Apple TV+ jsou dvě z nejpoužívanějších služeb. Vzhledem k tomu, že tyto dvě služby jsou také jedny z dražších služeb Apple, rozhodl se CIRP prozkoumat, jak zákazníci používají Apple Music a Apple TV+ v šesti věkových skupinách. CIRP zdůrazňuje, že ve všech věkových skupinách používá Apple Music více než 40 % zákazníků Apple, zatímco méně než 1/3 používá Apple TV+.
Když se podíváme na to, jak se používání liší podle věku, mladší uživatelé poslouchají Apple Music podstatně více než starší uživatelé. Zatímco u skupiny lidí ve věku 55–64 let je využívání těchto dvou služeb téměř vyrovnané, u skupiny lidí ve věku 65+, u které je 2x vyšší pravděpodobnost, že budou uživatelé Apple TV+, než posluchači Apple Music, došlo k výrazné změně. CIRP uvádí, že vysoká míra používání Apple Music mezi skupinou ve věku 18–44 let dává smysl, protože jsou technicky zdatní a hledají bezproblémové řešení. Pravděpodobně také vyrostli s digitální hudbou, zatímco starší zákazníci ne.