Epic Games je známá svou populární hrou Fortnite, ale společnost má také další důležitý produkt – Unreal Engine, což je nástroj pro 3D tvorbu, který se používá nejen k výrobě her, ale i aplikací a dokonce i virtuálních sad pro hollywoodské filmy a seriály. 



Jak je podrobně popsáno v příspěvku na blogu, Unreal Engine 5.2 přichází s několika vylepšeními. Jednou z nejzajímavějších je ale určitě nativní podpora pro čipy Apple Silicon. To znamená, že Unreal Engine nyní může plně využívat výkon čipů Apple, jako jsou M1 a M2, místo toho, aby běžel přes technologii Rosetta – která převádí software Intel na architekturu ARM. Navzdory sporu mezi Epic a Apple o Fortnite se mnoho profesionálů spoléhá na Unreal Engine, takže dává smysl, že jej Epic aktualizoval pro uživatele macOS. Dokonce i Apple používá Unreal Engine interně k vytvoření své aplikace AR, která návštěvníkům umožňuje komunikovat s modelem Apple Parku v jeho kampusu v Cupertinu.