Reddit tento týden oznámil, že již nebude umožňovat uživatelům odhlásit se z personalizace reklam, což znamená, že reklamy na platformě budou cílené na základě používání webu.



Právě teď se uživatelé mohou rozhodnout vypnout možnost přizpůsobit reklamy na základě vaší aktivity na Redditu a informací o účtu, ale tento přepínač bude v budoucnu odstraněn. Reddit tvrdí, že platforma bude zobrazovat reklamy, které jsou pro každého člověka relevantnější. „Reddit sdílí velmi málo osobních údajů. Naši inzerenti se místo toho spoléhají na aktivitu na platformě – do jakých komunit se připojujete, které komunity opouštíte a další signály – aby získali představu o tom, co by vás mohlo zajímat. Naprostá většina redditorů neuvidí žádnou změnu svých reklam na Redditu. U uživatelů, kteří se dříve odhlásili z personalizace, tato změna nepovede k tomu, že se jim bude zobrazovat více reklam nebo že bude platforma sdílet aktivitu s inzerenty.“