Všechny produkty Apple mají 14denní lhůtu pro vrácení, včetně Vision Pro. Pro ty, kteří si zakoupili Vision Pro online nebo v Apple Store v den vydání 2. února, skončí dvoutýdenní lhůta pro vrácení v pátek 16. února.



Vzhledem k tomu, že Vision Pro je prvním zařízením Apple pro AR/VR a první novou produktovou kategorií, mnoho lidí si možná headset zakoupilo, aby si jej vyzkoušelo, aniž by si jej chtěli ponechat. Více kupujících na sociálních sítích také tento týden hlásilo návraty kvůli namáhání očí, nepohodlí, objemné velikosti, nedostatku aplikací a funkcí nebo neschopnosti najít pro něj každodenní použití. Na základě zpráv od těch, kteří zařízení vrátili, jde o bezproblémový proces v prodejně společnosti Apple. V některých případech budou zaměstnanci Applu klást řadu otázek ohledně důvodu vrácení. Vrácené produkty musí být v původním stavu s originálními díly, příslušenstvím a balením. Vrácení lze provést v Apple Store nebo online prostřednictvím stránky podpory společnosti Apple.

https://twitter.com/ParkerOrtolani/status/1757149437502128176?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1757149437502128176%7Ctwgr%5Ef40166016044d593a8eb0d40134500094fc99638%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Ffeedly.com%2Fi%2Fmy