Logitech ve středu popřel zprávy, že společnost pracuje na myši s předplatným, poté, co komentáře jejího generálního ředitele naznačující, že by takový produkt mohla společnost v budoucnu představit, vyvolaly okamžitou reakci.



„Neexistují žádné plány na myš s předplatným,“ řekla vedoucí komunikace společnosti Logitech Nicole Kenyon v prohlášení poskytnutém několika mediálním publikacím. Kenyon reagovala na zprávy založené na komentářích šéfa společnosti Hanneke Faber v podcastu s Nilayem Patelem. Během podcastu Faber řekl, že tým inovačního centra Logitech v Irsku jí ukázal myš, která je navržena tak, aby byla používána po mnoho let. Je „trochu těžší“ než standardní myš a má skvělý software a služby, které jsou neustále aktualizovány. Kenyon se snažila komentáře bagatelizovat slovy: „Zmíněná myš není skutečným nebo plánovaným produktem, ale nahlédnutím do vnitřního myšlení o budoucích možnostech udržitelnější spotřební elektroniky.“