Společnost Logitech představila koncept myši, která by podle generálního ředitele společnosti Logitech Hanneke Fabera mohla přijít s předplatným za pravidelné aktualizace softwaru.



V současné době se neplánuje vydat takový produkt, ale Faber vysvětlil tento koncept během podcastu s Nilayem Patelem. Tým inovačního centra Logitech v Irsku zjevně ukázal  myš, která je navržena k používání po mnoho let. Je „trochu těžší“ než standardní myš a má „skvělý software a služby“, které jsou neustále aktualizovány. Logitech se snaží prodloužit životnost svých produktů prostřednictvím prémiovějších zařízení, která lze časem aktualizovat. Samozřejmě, protože myš je jednorázový nákup, průběžné aktualizace softwaru by musely být financovány prostřednictvím nějakého modelu služeb.

Patel se zeptal Fabera, zda si dokáže představil, že by bylo možné „předplatit myš“ a on odpověděl „možná“. Na otázku, zda má Logitech nějaký jiný model, než jsou poplatky za předplatné nebo reklamu, Faber odpověděl, že ne, a že ho „zaujala“ myš navždy, která má doprovodný obchodní model kolem aktualizací softwaru. Faber dále řekl, že by také mohl existovat model, kdy zákazníci vymění myš za novější verzi, podobně jako to funguje u iPhonů.