Sonos nebude moci znovu vydat starou aplikaci, aby uklidnil zákazníky, kteří byli nespokojeni s novou verzí aplikace, řekl dnes generální ředitel Sonos Patrick Spence na Redditu (přes The Verge).



Spence řekl, že doufal, že společnost bude moci vydat starou aplikaci jako alternativu pro lidi, kteří mají problémy, ale Sonos zjistil, že by to nakonec problémy zhoršilo kvůli cloudovým serverům a softwaru, který běží na reproduktorech. „Problém je v tom, že Sonos není jen mobilní aplikace, ale software, který běží na vašich reproduktorech a také v cloudu. V měsících od vydání nové mobilní aplikace jsme aktualizovali software, který běží na našich reproduktorech a v cloudu, až do bodu, kdy je dnes starší aplikace méně spolehlivá a méně stabilní, než si pamatujete.“

„Po rozsáhlém testování jsme neochotně došli k závěru, že opětovné vydání aplikace by problémy zhoršilo, nikoli zlepšilo. Jsem si jistý, že je to zklamání. Bylo to pro mě zklamání.“ Začátkem tohoto měsíce The Verge oznámil, že Sonos zvažuje vrácení původní verze své aplikace a Sonos údajně doufal, že umožnění zákazníkům vrátit se ke staré aplikaci by poskytlo dočasné řešení, protože společnost pracuje na vylepšení nové aplikace. Sonos vydal přepracovanou verzi své aplikace již v květnu a ukázalo se, že je to pro společnost katastrofa. Zákazníci Sonos rychle zjistili, že nová aplikace postrádá několik klíčových funkcí a obsahuje spoustu chyb a stížnosti se objevují již měsíce.