Žádná data Siri nebyla nikdy z jakéhokoli důvodu použita pro marketingové účely nebo prodána společnosti třetí strany, uvedl Apple v reakci na obvinění, že konverzace ‌Siri‌ byly použity k reklamě.



Žaloba tvrdila, že Apple poskytl informace získané z náhodných nahrávek ‌Siri‌ společnostem třetích stran za účelem marketingu. Žalobci tvrdili, že se jim zobrazily reklamy na boty Air Jordan a Olive Garden poté, co je ‌Siri‌ nahrála, jak soukromě mluví o těchto společnostech. Apple řekl, že se to nestalo, protože takto ‌Siri‌ nefunguje. Data ‌Siri‌, která Apple používá, jsou anonymizována a nejsou propojena s konkrétním uživatelem a data ‌Siri‌ se neprodávají. Apple používá informace ‌Siri‌ ke zlepšení osobního asistenta, ale používání zvukových nahrávek je ve výchozím nastavení vypnuto. Celé prohlášení Applu: „Siri byla navržena tak, aby od začátku chránila soukromí uživatelů. Data Siri nikdy nebyla použita k vytváření marketingových profilů a nikdy nebyla nikomu pro žádný účel prodána. Data Siri používáme ke zlepšení Siri a neustále vyvíjíme technologie, abychom Siri učinili ještě soukromější.“

Žaloba byla původně podána v roce 2019 poté, co dodavatelé pracující pro Apple uvedli, že zaslechli soukromé rozhovory z náhodných aktivací ‌Siri‌. Zákazníci, kteří podali žalobu, tvrdili, že byli pravidelně nahráváni bez souhlasu a že by si své iPhony nekoupili, kdyby věděli o této funkci ‌Siri‌. Soudce původně žalobu zamítl, protože žalobci neposkytli důkazy o tom, že Apple nahrává jejich konverzace, takže bylo znovu vzneseno obvinění, že shromážděná data ‌Siri‌ byla použita k cílené reklamě. Apple říká, že urovnal soudní spor, aby se vyhnul dalším nákladným soudním sporům.