Apple je známý svými kreativními kampaněmi, které vyzdvihují schopnosti fotoaparátů iPhonu a nástroje pro digitální kreslení na iPadu. Ale nový billboard z kampaně „Shot on iPhone, Drawn on iPad“, umístěný nad dálnicí I-95 v Miami, vzbudil pozornost z úplně jiného důvodu, než Apple pravděpodobně zamýšlel.
Na billboardu je fotografie žraloka doplněná o kresleného potápěče a chobotnici. Na první pohled jde o hravé a kreativní spojení fotografie a ilustrace. Jenže díky perspektivě dostal potápěč neúmyslně výrazně zvětšený prst, což řadu kolemjedoucích zaujalo… jiným způsobem. Na Redditu se okamžitě objevily komentáře, které si nebraly servítky. Billboard je přitom obrovský – má kolem 4,5 metru na délku – a nelze si ho nevšimnout. Design je součástí širší kampaně, která představuje tvorbu osmi různých umělců a kombinuje realistické fotografie pořízené iPhonem s vtipnými a barevnými ilustracemi z iPadu. Apple sdílel tento konkrétní motiv i na svém oficiálním Instagramu a billboard visí v Miami už přes týden. Firma zatím nereagovala na žádné z komentářů a je možné, že to jednoduše přejde mlčením.