Na poslední epizodě podcastu Decoder vysvětlil CEO společnosti Rivian RJ Scaringe, proč elektromobilka nadále neintegruje do svých vozidel CarPlay, ani jeho pokročilejší verzi CarPlay Ultra.
Scaringe zdůraznil, že Rivian chce nabídnout plynulý digitální zážitek, kde zákazníci nemusejí přepínat mezi softwarem vozu a CarPlay. Místo CarPlay nabízí Rivian vestavěné aplikace jako Apple Music, Google Maps, Spotify a YouTube. Společnost plánuje AI hlasové převody na text pro zprávy a další AI funkce v následujících 18 měsících. Scaringe je přesvědčen o správnosti tohoto rozhodnutí. Přiznal však, že někteří zákazníci si možná auto nekoupí kvůli absenci CarPlay. „S tímto rozhodnutím nebudou všichni souhlasit. To je v pořádku,“ uvedl. Rivian se tak rozhodně drží vlastní softwarové strategie, která podle CEO lépe podporuje budoucí rozvoj funkcí AI a personalizovaných zážitků v autech.