Po delším výpadku z minulého týdne, který ovlivnil fungování iTunes, iCloud a dalších služeb, uživatelé hlásí další problémy se službami společnosti Apple. Podle některých zpráv z Twitteru se někteří uživatelé nemohou přihlásit do App Store a iTunes Store na svém iOS zařízení, jiní se do služby nedostanou vůbec.
Uživatelé uvádějí, že jim bylo řečeno, že jejich Apple ID uživatelské jméno a heslo není správné. Další zase mluví o tom, že jejich účet nebyl vůbec nalezen. Někteří uživatelé se dokonce snažili problém vyřešit přes změnu hesla a bezpečností otázky, ani poté se ale přihlásit nemohli.
Jak již bylo psáno, některým uživatelům se nenačetl ani samotný obchod. Většina vidí zprávu říkající „Nelze se připojit k iTunes“, někteří jsou dokonce svědky chybových zpráv serveru nebo bílé stránky.
Hrstka uživatelů také tvrdí, že na svých Apple ID účtech vidí stažené aplikace o kterých nemají nejmenší tušení a zobrazila se jim zpráva o napadení jejich účtu.
Webová stránka Apple zatím žádné problémy nehlásí, ale na některé příspěvky reagovala s tím, že chce po uživatelích více informací o jejich situaci. Dnešní problémy sice nejsou tak velké jako tomu bylo minulý týden, i tak se tyto problémy stále vyskytují.
Anybody else having issues with their Apple ID? or trying to download from the App Store? 🤕
— no one (@lt1jaay) June 6, 2016
@AppleSupport im trying to sign in on my appleID account and this is what i get pic.twitter.com/WbhoScNIka
— walter torres (@torres02033) June 6, 2016
WHY IS MY APPLE ID NOT WORKING WTF
— no one (@lt1jaay) June 6, 2016
Zdroj: 9to5mac.com