Apple minulý týden oznámil, že Vám zdarma vymění baterii u iPhone 6s. Apple také zákazníkům doporučil, jestliže dochází například ke špatnému fungování zařízení, restartování nebo vypínaní, vzít své zařízení do obchodu Apple nebo k autorizovanému prodejci, aby se ujistili, jestli mají nárok na opravu.
Nyní se ale objevil ještě rychlejší a snadnější způsob, jak zjistit, zda vaše zařízení má nárok na opravu, a tak již s vaším zařízením nebudete muset chodit přímo do Apple Store, nebo k autorizovanému prodejci a budete si to moci zjistit sami.
Apple také zjistil, že se jedná pouze o velmi malou část prodaných modelů iPhone, které byly vyrobeny mezi zářím a říjnem roku 2015.
Zde je návod, jak zkontrolovat vaše zařízení.
- Nejdříve si vyhledejte sériové číslo vašeho iPhone, sériové číslo najdete na zadní straně iPhone nebo v Nastavení v záložce Obecné a kliknete na Informace.
- Zkontrolujte si vaše sériové číslo a pokud se následující znaky nacházejí na 4. a 5. místě vašeho sériového čísla, tak máte nárok na opravu.
- Q3
- Q4
- Q5
- Q6
- Q7
- Q8
- Q9
- QC
- QD
- QF
- QG
- QH
- QJ
Apple Store zaměstnanci budou vyměňovat pouze samotné baterie a nebo rovnou celé telefony. U nás Vám s tímto problémem pomůže jakýkoliv autorizovaný servis po dobu tří let od zakoupení vašeho zařízení.