Hackeři @1775Sec využili rutinní interní údržby k tomu, aby napadli aplikaci Dropbox, která měla výpadek. Hackeři se údajně měli zmocnit i některých dat o uživatelích. Informoval o tom zahraniční server iMore. Napadení bylo provedeno pomocí DDos, který zahltil datacentra Dropboxu s nadměrným počtem dotazů na servery, které se následněj zhroutily.
Zajímavé je, že se k tomuto útoku přihlásili hned dvě hackerské skupiny, ovšem při DDos útoku dojde k zahlcení a potom i přetížení serveru, nikoli ke zmocnění uživatelských dat.
Dropbox se k této situaci vyjádřil následovně:
“Jsme si vědomi problémů, které v současné době postihují stránky Dropbox. Identifikovali jsme příčinu, která je důsledkem problému, který vznikl během rutinní interní údržby a snažíme se jej o nejrychleji napravit. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.” Dropbox dále dodal, že informace o úniku jsou naprostý nesmysl a stránka nebyla napadena hackery.“