„Despacito“, nejoblíbenější video na YouTube, získalo více než 4 miliardy zobrazení a bylo editováno a produkováno pomocí programu od společnosti Apple Final Cut Pro X pro Mac. Nejsledovanější videa v historii byl celé natočeno v jednom dlouhém dni ve městě La Perla, podle rozhovoru pro FCP.co. Po rychlém natáčení bývalého Miss Universe Zuleyka Rivera byl klip editována ve Final Cut Pro X u Elastic People, ve studiu v Miami.
Všechny záběry byly natočeny ve vysokém rychlosti, díky tomu se potom mohlo dokonale hrát se záběry (slow motion). Elastic People upravují videa ve Final Cut Pro X už od roku 2015. Všechna studia, včetně produkce pro Bacardi, Harley-Davidson, Nike, Pepsi, HBO, Sony, Columbia, ABC a Toyota, byly vyvráceny na řešení vyvinutém společností Apple.
Pouze 6 měsíců poté, co byl vydán single „Despacito“, se stala nejhranější skladbou v historii, která má na všech streamovacích službách 4,6 miliardy přehrání. Píseň dosáhla nejvyššího bodu i na stránkách Top 100 ve Spojených státech a zůstala tam 16 týdnů. 26. září byl Despacito nominován na čtyři ceny latiny Grammy, včetně nejlepšího hudebního videa.