Společnost Apple bude porvé prezentovat ARKit na každoroční vývojářské herní konferenci. Zasedání představí Michael Kuhn, který vede inženýrský tým firmy Apple. Co ukáže herním vývojářům? „Úvod do ARKitu“, ten bude obsahovat osvědčené postupy a nedávné aktualizace včetně využití ARKit API.
Vše je nevrženo tak, aby naučil vývojáře her, jak začít s ARKitem. „Toto zasedání představuje základní pojmy v rámci ARKitu, její základní principy a ARKit API. Vysvětluje, jak začít se systémem ARKit pomocí různých funkcí pro sledování a scénu, stejně jako integrace do renderingových her. Zasedání také zdůrazňuje osvědčené postupy pro AR, jako je zahájení zkušenosti, umisťování objektů do reálného světa, interakce s nimi a důsledky pro hry. Navíc vysvětluje základní pojmy a výzvy AR a Computer Vision, které pomáhají vyhnout se běžným úskalím a umožňují vytváření skvělých zkušeností.“
ARKit byl představen jako součást iOS 11 v září roku 2017 a od té doby vývojáři začlenili funkce rozšířené reality do více než 2 000 aplikací. Velké zlepšení přichází do ARKit s uvedením iOS 11.3 a ARKit 1.5, které se mohou objevit v době, kdy se uskuteční GDC, a pravděpodobně bude tématem diskuse.