Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2017 bylo prodáno více Apple Watch, než v celém švýcarském hodinářském průmyslu, tvrdí zpráva, která ukazuje, že popularita Apple Watch stále roste, i když analýza také naznačuje, že Apple Watch má před sebou ještě dlouhou cestu.
Graf vyrobený firmou Statista odhaluje, že bylo prodáno v průběhu čtvrtého čtvrtletí roku 2017 odhadovaných 8 milionů kusů Apple Watch, kdežto švýcarských hodinek za stejné období bylo prodáno 6,8 milionů. Rovněž je třeba poznamenat, že Apple Watch zaznamenal meziroční nárůst o 2 miliony zásilek, což představuje nárůst o 33 procent, zatímco prodej švýcarských hodinek se ve 4. čtvrtletí 2016 mírně snížil. Za celý rok, ale prodej švýcarských hodinek značně překonal prodej Apple Watch.
V průběhu roku bylo prodáno 24,2 milionů švýcarských hodinek, zatímco Apple Watch bylo prodáno 18,4 milionu za stejnou dobu. Stejně jako růst, graf také ukazuje, jak jsou tyto dva různé produkty ovlivněny sezónním obdobím, přestože jsou na stejném trhu. V letech 2016 a 2017 se většina prodeje Apple Watch uskutečnila ve čtvrtém čtvrtletí a i 43% ročního prodeje pro rok 2017 se uskutečnilo během tohoto období. Pro srovnání, prodej švýcarských hodinek je ovlivněn sezonním obdobím jen nepatrně, s rozdílem pouze 1,3 milionu mezi nejvyšším a nejnižším bodem na grafu.