Warner Music Group se spojil s Facebookem, aby podepsal smlouvu. Ta umožní uživatelům vytváření, nahrávání a sdílení videí s hudbou od svých oblíbených umělců a skladatelů.
WMG říká, že chce pokračovat v budování svých vztahů s Facebookem a rozšiřuje hudební podporu na Facebook, Messenger, Instagram a Oculus. Ole Obermann, vedoucí ředitel společnosti WMG, řekl: „Naše partnerství s Facebookem pomůže rozšířit přenos hudby a vytvořit výnosy pro umělce. Fanouškovské video je jedním z nejvíce osobních, společenských a často oblíbených způsobů, jak hudbu využít, ale jeho komerční potenciál je z velké části nevyužitý. Tato spolupráce povede k novým možnostem pro naše umělce a zároveň umožní lidem komunikovat a vyjadřovat se pomocí hudby, kterou mají rádi.“
WMG však není jediným hudebním vydavatelstvím, který se připojí k Facebooku. Společnost již dříve podepsala smlouvy s firmou Universal Music Group, Global Music Rights a Sony. Zdá se, že Facebook chce mít na palubě všechny hlavní hudební vydavatelství, aby uživatelé mohli používat širokou škálu hudebního obsahu. Nicméně by to mohlo také potenciálně znamenat, že se společnost Facebook chce dostat do hudebního streamingu.