Twitteru trvalo dvanáct let, než se dočkal úspěchu, ale nyní se zdá, že je tento moment konečně nastal. V dopise akcionářům dnes společnost uvedla, že má opravdu dobrou zprávu.
Twitter uvedl, že zrychlil růst tržeb za první čtvrtletí, což představuje meziroční nárůst o 21%; což překonalo očekávání zisků s čistým výnosem 61 milionů dolarů; a denní aktivní uživatelé (DAU) se zvýšili o 10%. DAU meziročně vzrostl o 10%, což znamenalo další čtvrtinu dvojciferného meziročního růstu. „Pokračujeme ve snazším využívání Twitteru díky spuštění Záložek a časových značek videa a usnadňujeme sledování témat, zájmů a událostí s novými harmonizmy v různých částech Twitteru.“ Společnost uvedla, že také učinila smysluplný pokrok v probíhající práci v oblasti bezpečnosti a informací, která byla navržena pro boj s boty, trolly a falešnými zprávami.
Nejvíce tržeb je stále v USA, než ve zbytku světa, ačkoli Japonsko je stále důležitější.
Celkové tržby v USA byly 347 milionů dolarů, což představuje meziroční nárůst o 2%. Celkové mezinárodní tržby činily 318 milionů dolarů, což je meziroční nárůst o 53%. Viděli jsme růst ve všech regionech se silnou stránkou v asijsko-tichomořské oblasti. Tržby v Japonsku meziročně vzrostly o 61% a přispěly 117 miliony dolarů, což představuje 18% celkových příjmů v prvním čtvrtletí. Zdá se, že vložení reklamy do videa se jeví jako dobrý tah, přičemž video nyní představuje více než polovinu příjmů z reklamy na Twitteru.