Pokud jste si právě zakoupili nový MacBook Pro 2018 nebo se vám podařilo získat výměnu za váš nedávno zakoupený model, je pravděpodobné, že vám ho vymění za nový, pokud dojde k závažné chybě před zářím.



Servisní dokument, uvádí, že většina dílů pro nové modely nebude k dispozici až do září. Říká se, že drobné opravy budou možné od konce tohoto měsíce, ale hlavní součástky nebudou k dispozici po dobu dalších několika měsíců. Pro všechny nové modely, které vyžadují významnou opravu, se zaměstnancům Apple Store doporučuje dodržovat postupy pro poskytnutí náhradního zařízení zákazníkovi. Samozřejmě, zda je to dobrá zpráva nebo špatná, závisí na vašem pohledu. Budete mít trochu novější stroj, než ten, který jste zakoupili. Na druhé straně bude nový stroj znamenat obnovení dat ze zálohy dříve, než ho budete moci použít.

Zdroj: 9to5mac.com