Na základě zprávy od WSJ z minulého týdne, společnost Apple podrobně popsala své nejnovější kroky ke zvýšení soukromí a bezpečnosti pro děti. Apple nemluvil o změnách během WWDC, ale aktualizace zásad App Store nové změny uvádí.
„Aby bylo možné zachovat soukromí dětí, aplikace v kategorii děti a aplikace určené pro děti nemohou obsahovat software třetích stran pro reklamu nebo analýzu a nesmí přenášet data třetím stranám.“ Toto pravidlo nyní platí pro nové aplikace, stávající aplikace se jím musí řídit do 3. září 2019. To by mělo zabránit tomu, aby aplikace pro děti shromažďovaly a odesílaly data třetím stranám. Nejnovější zpráva od WSJ zjistila, že 79 z 80 testovaných aplikací, které byly v App Store, používaly trackery pro analýzu, reklamy nebo marketing, některé aplikace používaly až čtyři trackery. Jednou z aplikací, která posílala data na Facebook, byl „Curious World“. Ukázalo se, že aplikace shromažďovala věk dítěte, jméno a každou knihu, na kterou se díval, a posílala tato data do služby Facebook.