Jednou z velkých výhod nákupu MacBooku v zahraničí, nebo jakéhokoli jiného produktu Apple, je to, že problémy lze snadno diagnostikovat a opravit jednoduše tak, že je vezmete do nedalekého Apple Storu. Každý produkt tak podléhá záruční době, po kterou je prodejce nucen zařízení opravit.



Nedávný příspěvěk na Apple subreddit podrobně popisuje frustraci majitele MacBooku Pro, když se pokusil reklamuovat svůj MacBook Pro. Konkrétně si majitel všiml, že obrazovka na jeho počítači se odlupuje.

Po uplynutí jednoho měsíce po záruce si majitel rezervoval schůzku u baru Genius. Technik Applu tento problém zhodnotil a řekl, že společnost problém vyřeší zdarma. Jen o několik hodin později obdržel zákazník Pro e-mail, v němž uvedl, že stroj byl poškozen vodou a že za opravu bude muset zaplatit.

Majitel však byl pevně přesvědčen, že voda se do MacBooku nemohla nikdy dostat, alespoň ne jeho vinou. Tvrdil, že se o své produkty stará. To byl důvod, proč zákazník vyhledal jiný servis, který zjistil následující: Zjistil jsem, že to, co Apple nazývá senzorem, je ve skutečnosti kus papíru (oficiálně nazývaný Liquid Contact Indicators), který jednoduše změní barvu. Není třeba, aby se MacBook dostal do kontaktu s vodou, ale stačí pouze vlhkost způsobená například tím, že v zimě vezmete notebook z dobře vytápěné místnosti ven.“ napsal na fórum zákazník.

Majitel MacBook Pro nakonec vzal Apple k soudu, pravděpodobně ve snaze získat obrazovku zdarma a vyhrál.

Zdroj: bgr.com