Společnost Apple dnes aktualizovala své Pokyny pro App Store týkající se aplikací pro děti a také pro aplikace, kde je vyžadováno, aby vývojáři přidali možnost Příhlášení pomocí Apple.
Pokyny nyní uvádějí, že v aplikacích pro děti mohou být povoleny v omezeném množství analýzy za předpokladu, že služby neshromažďují ani nepřenášejí žádné identifikovatelné informace o dětech, jako je jejich jméno, datum narození, e-mailová adresa a další. Apple dále uvádí, že reklamy mohou být také povoleny v omezeném množství za předpokladu, že tyto služby veřejně zdokumentovaly postupy a zásady pro dětské aplikace a reklamy budou odpovídat věku dítěte. Apple dříve sdělil, že v aplikacích pro děti nebudou povoleny žádné reklamy nebo analýzy třetích stran, ale několik vývojářů vyjádřilo obavy, že by to poškodilo jejich obchodní modely, což vedlo Apple k upravení zásad. Nově odeslané aplikace pro děti musí tyto pokyny dodržovat okamžitě, zatímco stávající aplikace mají čas do 3. března 2020.
Aplikace, které používají přihlašovací službu třetích stran nebo sociální sítě, jako je Facebook, Google, Twitter, LinkedIn, Amazon nebo WeChat k nastavení nebo ověření primárního účtu uživatele v rámci aplikace, musejí také nabídnout možnost Přihlášení pomocí Apple. Společnost Apple však nyní objasnila, že to není vyžadováno, pokud: Vaše aplikace používá výhradně vlastní firemní nastavení účtu a systémy přihlášení. Vaše aplikace je vzdělávací, podniková nebo obchodní, která vyžaduje, aby se uživatel přihlásil pomocí existujícího podnikového účtu. K ověření uživatelů používá vaše aplikace vládní nebo průmyslový systém občanské identifikace nebo elektronické ID. Od dnešního dne musí nové aplikace odeslané do App Store dodržovat tyto pokyny a existující aplikace mají čas do dubna 2020.