iPhone a Apple Watch poskytují opravdu užitečné funkce, pokud jde o zdraví a kondici, ale obsahují také důležité nástroje, jak získat pomoc v případě nehody, zranění nebo jiných událostí.



V dnešním článku si ukážeme, jak nastavit vaše Zdravotní ID nebo jak je aktualizovat.   Apple také přináší novou možnost automatického sdílení vašich zdravotních údajů s dispečery, když uskutečníte tísňové volání. Tato funkce je k dispozici u systémů iOS 13.5 a watchOS 6.2.5 (stále v beta verzi). Zdravotní ID i funkce SOS mohou být život zachraňujícími funkcemi. Zdravotní ID umožňuje uživatelům ukládat důležité zdravotní údaje spolu s podrobnostmi o nouzovém kontaktu, k těmto údajům mají zdravotníci přístup ze zamknuté obrazovky na iPhonu a s iOS 13.5 může být vaše Zdravotní ID automaticky zasláno dispečerům, když nastane tísňové volání.

Jak nastavit nebo aktualizovat Zdravotní ID na iPhonu

  • Spusťte aplikaci Zdraví.
  • Projděte si úvodní úvodní obrazovku, která vám umožní nastavit nebo aktualizovat vaše lékařské ID a zapnout nové sdílení zdravotních údajů tísňového volání.
  • Po dokončení klepněte na Hotovo.

Po aktualizaci nebo nastavení Zdravotního ID klepněte v horní části aplikace Zdraví na Zkontrolovat přístup k zdravotnímu ID a postupujte podle pokynů. Nezapomeňte také, že můžete přidat více než jeden nouzový kontakt. Až dokončíte aktualizaci svého zdravotního ID, můžete zkontrolovat nastavení sdílení. Na tomto místě můžete zapnout sdílení zdravotního ID během nouzového volání.