Apple začal nabízet veřejné beta verze systémů před několika lety ve snaze opravit více chyb před oficiálními vydáním. Čím větší počet lidí testuje jeho software, tím více problémů může opravit.
„Chyby jsou nevyhnutelnou součástí procesu vývoje,“ vysvětluje Apple. „I když mohou být nepříjemné, můžete pomoci rychle vyřešit tyto problémy tak, že podáte hlášení o chybě. Tento proces funguje pouze tehdy, pokud testeři skutečně nahlásí problémy, na které narazili – a nahlásí je užitečným způsobem. Abychom vám to co nejvíce usnadnili, vytvořili jsme aplikaci Feedback Assistent.“ Pokud narazíte na chybu uvnitř aplikace třetí strany, je to obvykle odpovědnost vývojáře aplikace. A je pravděpodobné, že aplikace dosud nebyla optimalizována pro novou verzi systému. Všechny problémy, které zjistíte v aplikacích Apple nebo v samotném systému iOS, by však měly být nahlášeny.
Jak podávat hlášení o chybách v iOS a iPadOS 14
- Otevřete aplikaci Feedback Assistent.
- Pokud jste tak dosud neučinili, přihlaste se pomocí svého Apple ID.
- Klepnutím na tlačítko ve spodní části obrazovky vytvořte novou zprávu.
- Vyberte platformu, ve které jste chybu objevili.
- Vyplňte formulář a popište chybu co nejlépe.
- Připojte snímky obrazovky pokud je máte.
- Klepněte na tlačítko Odeslat.