Nová zpráva od společnosti Flurry Analytics uvádí, že devět z deseti smartphonů aktivovaných na Štědrý den ve Spojených státech byly iPhony. Štědrý den představuje jedinečnou příležitost analyzovat preference uživatelů.



iPhone 11 byl nejaktivovanějším zařízením na Štědrý den, s aktivacemi o pět procent vyššími, než je průměr z období mezi 18. a 24. prosincem. Jedná se o druhý rok po sobě, kdy je iPhone 11 na prvním místě, následovaný iPhone XR. Nejaktivovanějším prémiovým zařízením byl iPhone 12 Pro Max. Jediným zařízením mimo Apple, který se dostal do top 10, byl LG K30. Celkově dominovaly v první desítce dražší zařízení, přičemž iPhone SE a LG K30 zaznamenaly nárůst 34%. Flurry věří, že úspěch loňských modelů, jako jsou ‌iPhone 11‌ a ‌iPhone XR‌, naznačuje, že spotřebitelé volili v tomto období také levnější modely.