Trh s mobilními aplikacemi roste každým rokem více a více a čísla to jasně ukazují. Nový výzkum společnosti Sensor Tower zveřejněný v úterý odhalil, že uživatelé v roce 2021 utratili za aplikace 133 miliard dolarů, což je o 20 % více než v roce 2020.
Zajímavé je, že App Store nadále má vyšší příjmy než Google Play. Výzkum společnosti Sensor Tower (prostřednictvím TechCrunch) zahrnuje data z App Store i Google Play. Lidé utratili v App Store 85,1 miliardy dolarů s meziročním nárůstem o 17,7 %. Zatímco v Google Play lidé utratili 47,9 miliardy dolarů. Není překvapením, že TikTok je aplikace s nejvyššími příjmy, protože video platforma dosáhla v červnu tržeb 3 miliard dolarů. Další aplikace, které vedly na trhu s mobilními aplikacemi v roce 2021, byly YouTube, Tinder a Disney+. Aplikace jako Tencent Video, iQIYI, Piccoma, QQ Music a Youku patří také mezi aplikace s nejvyššími příjmy. Pokud jde o čísla stahování, TikTok zůstává jedničkou na seznamu. Hned za ním jsou však YouTube, WhatsApp, Instagram, Facebook a Zoom. Více informací naleznete na webu Sensor Tower.